Garantie


- Alle sieraden worden gecontroleerd op productiefouten en kwaliteit. Mocht er bij de aanschaf van het sieraad iets niet in orde blijken te zijn, dan kunt u contact met ons opnemen. 

- Het afbreken van elementen van de armband (slot, eindketting, eindstukjes) indien aantoonbaar door een productiefout (gietgal, of montagefout) worden omgeruild voor een nieuw gelijkwaardig product tot Max. 8 dagen na aanschaf van het betreffende product. (Op vertoon van kassabon of factuur). 

- My-Beads zijn vervaardigd uit Sterling zilver (1e gehalte 925/1000) hierdoor is de kans op allergische reacties maximaal beperkt. Wanneer er toch een reactie optreedt en dit gebeurt alleen bij een gedragen My-Beads product, terwijl andere zilveren producten die worden gedragen door dezelfde persoon niet reageren, (extreem verkleuren/dof worden) dan kunt u het My-Beads product terugsturen binnen 14 dagen, en zal geheel worden vergoed. 

- Schade (zoals hieronder vermeld) ontstaan door gebruik, wordt niet vergoedt. 

* Breuk of beschadiging door verkeerd gebruik van de armband, sluiting en/of bedels. 

* (doorbuigen, doorbreken etc.). 

* Deuken of krassen in oppervlaktes van bedels of armbanden. 

* Het langzaam verkleuren van bedels of armbanden (oxideren). (Dit is een proces dat altijd optreed bij zilver). 

* Breuk door aantoonbare slijtage door gebruik. 

* Ernstige verkleuring en dof worden door reacties met de huid (zilverallergie). 

* BIJ BREUK VAN EEN ARMBAND WORDT INDIEN HIER RECHT OP IS ALTIJD ALLEEN DE ARMBAND VERGOEDT, VERLIES VAN BEDELS BIJ BREUK VALT NIET ONDER DE GARANTIEVOORWAARDEN!


Garantie op een product van My-Beads: 

Stuur het artikel (voldoende gefrankeerd) naar: 
My-Beads 
Postbus 130
2180 AC Hillegom 
Nederland 

(Om vermissing bij de post te voorkomen verzoeken wij u vriendelijk om bovenstaande adres gegevens te gebruiken. Zet er dus GEEN juwelier bij). 

1.   U voegt een kopie van de originele factuur/aankoopbon toe, of de aankoopdatum vermelden (zie uw bankafschrift).
2.   Op deze kopie laat u ons weten welke artikel retour komt.
3.   Op deze kopie laat u weten wat er met het artikel is.
4.   U kunt zelf kiezen hoe u het artikel wilt laten verzenden. Wilt u het artikel per aangetekende post retour ontvangen? Dan voegt u €6,65 aan postzegels toe. Garantie zendingen zonder bijgevoegde postzegels verzenden wij per normale post, hieraan zijn geen kosten verbonden.
5.   Gebruik alleen het postbus adres, zoals hierboven staat.
6.   Door u verzonden ongefrankeerde zendingen verwerken wij niet.
7.   U ontvangt binnen 2 weken bericht wat er met het artikel gaat gebeuren.